Bez facebooka nie ma nic
Marketing społecznościowy zrobił w ciągu ostatnich dwóch lat oszałamiającą karierę. Każdy ważny polityk prowadzi obecnie aktywne konto na facebooku i/lub Twiterze, z dobrodziejstw sieci korzystają też urzędy i jednostki publiczne, takie jak ośrodki kultury, sale koncertowe, muzea, instytucje naukowe.
Author: Highways Agency
Source: http://www.flickr.com
Działalność promocyjna to przecież nie tylko marketing, który przekłada się na wymierne zyski, ale także public relations – wszelkiego typu działania wizerunkowe, umacniające pozycję firmy na rynku , których wynikiem jest to, że staje się ona wiarygodna. Internet jest doskonałym narzędziem działań PR-owych, gdyż w zazwyczaj są one niskonakładowe.
Wystarczy tylko starcie skorzystać z oferty specjalistów, by potem samodzielnie, lecz z rozmysłem, kreować swój wizerunek przy pomocy sieci. Dobra agencja interaktywna pomoże nam stworzyć fanpage na facebooku, który możemy już prowadzić samodzielnie, chyba że nie mamy odpowiednich zasobów kadrowych. Koszty, jakie co miesiąc zapłacimy tego rodzaju agencji za powadzenie naszego funpage’a, są znacznie niższe niż koszty osobowe osobnego specjalisty ds. PR-u.
Author: Artefakt Sp. z o.o.
Source: Artefakt Sp. z o.o.
Aby odnaleźć dobrą agencję interaktywną, np. we Wrocławiu powinniśmy wpisać w wyszukiwarkę internetową frazę strony www wrocław lub agencja agencje pracy w holandii social media Wrocław - Agencja Artefakt. Oceńmy oferty firm, zwracając szczególną uwagę na ich portfolio i zdobytych klientach. Nawet jeśli nasza sprzedaż nie ruszy z kopyta, bez wątpienia wzmocnimy wizerunek naszej firmy i sprawimy, że będzie ona widoczniejsza na rynku.