Typy reklamy outdoorowej. Jak je wykonać? Czy opłaca się w nie zainwestować?
reklama outdoorowa kojarzy się z dużym formatem, współczesnymi nośnikami, a nawet niestandardowymi podejściami. Obejmuje ona obszerne spektrum publikatorów – od dynamicznych (mieniące się blaski) do biernych (plakat).
Lokowana jest na ulicy, w miejscach użyteczności publicznej i w środkach komunikacji . Jest to przesył reklamowy, jaki odróżnia się od innych nośników. Reklama outdoorowa – w przeciwieństwie do reklam zamieszczanych w mediach – nie dąży do dostarczenia jak największej liczby informacji. Jej zamiarem jest zapewnienie szybkiej identyfikacji artykułu. Czasem przesył – by zakorzenić się w naszej świadomości - ogranicza się do podania jakiegoś wyrazu, przykładowo nazwy firmy.
Przejdź na autorski serwis (http://www.waliduda.pl/)! W nim oczekuje na Ciebie nowa świetna dawka najlepszych postów na powyższy temat. Nie pożałujesz!
I to nieraz wystarcza, żeby kojarzyć dany produkt z jego logiem. Reklama zewnętrzna, żeby była efektywna, powinna zatem zawierać minimum wyrazów i maksimum fragmentów ekspresywnych- hiperłącze. Nadto, w przypadku reklamy zewnętrznej, stosuje się zasadę stopniowego napięcia – zatem zaczęcia kampanii od komunikatu, jaki ciekawi, wabi swoją tajemniczością. Następne reklamy muszą być logicznym rozwinięciem pierwszego, aż do końcowego komunikatu będącego rozwiązaniem sekretu.
Przejdź na autorski serwis (http://www.waliduda.pl/)! W nim oczekuje na Ciebie nowa świetna dawka najlepszych postów na powyższy temat. Nie pożałujesz!
I to nieraz wystarcza, żeby kojarzyć dany produkt z jego logiem. Reklama zewnętrzna, żeby była efektywna, powinna zatem zawierać minimum wyrazów i maksimum fragmentów ekspresywnych- hiperłącze. Nadto, w przypadku reklamy zewnętrznej, stosuje się zasadę stopniowego napięcia – zatem zaczęcia kampanii od komunikatu, jaki ciekawi, wabi swoją tajemniczością. Następne reklamy muszą być logicznym rozwinięciem pierwszego, aż do końcowego komunikatu będącego rozwiązaniem sekretu.
Source: pixabay.com
Obecnie technika przynosi wprost bezgraniczne możliwości kreacji reklamy typu outdoor. Outdoor, w dzisiejszych czasach, to już nie jedynie zwyczajne billboardy Katowice z zadrukowaną ofertą.
Pojawiły się na przykład trójwymiarowe, lub „wystające” poza billboard elementy (2 czy 3D) albo nadruki typu day&night (widoczne w nocy jak też w przeciągu dnia), zaś dzięki cyfrowym mediom bądź projektorom mamy możliwość wyświetlenia reklamy na budynkach, deptaku, oraz na pochmurnym niebie. Aktualnie billboardy Gdynia można ujrzeć wszędzie- sprawdź tutaj.