Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/mkchemia.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/mkchemia.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/mkchemia.pl/includes/menu.inc).

Typy reklamy outdoorowej. Jak je wykonać? Czy opłaca się w nie zainwestować?

  • Posted on: 7 November 2019
  • By: addmean
reklama outdoorowa kojarzy się z dużym formatem, współczesnymi nośnikami, a nawet niestandardowymi podejściami. Obejmuje ona obszerne spektrum publikatorów – od dynamicznych (mieniące się blaski) do biernych (plakat).




Lokowana jest na ulicy, w miejscach użyteczności publicznej i w środkach komunikacji . Jest to przesył reklamowy, jaki odróżnia się od innych nośników.

Masz chrapkę na kolejną publikację na opisywany tu temat? Jeśli tak, to ochoczo kliknij ten link – to użyteczna treść.

Reklama outdoorowa – w przeciwieństwie do reklam zamieszczanych w mediach – nie dąży do dostarczenia jak największej liczby informacji. Jej zamiarem jest zapewnienie szybkiej identyfikacji artykułu. Czasem przesył – by zakorzenić się w naszej świadomości - ogranicza się do podania jakiegoś wyrazu, przykładowo nazwy firmy.

Przejdź na autorski serwis (http://www.waliduda.pl/)! W nim oczekuje na Ciebie nowa świetna dawka najlepszych postów na powyższy temat. Nie pożałujesz!

I to nieraz wystarcza, żeby kojarzyć dany produkt z jego logiem. Reklama zewnętrzna, żeby była efektywna, powinna zatem zawierać minimum wyrazów i maksimum fragmentów ekspresywnych- hiperłącze. Nadto, w przypadku reklamy zewnętrznej, stosuje się zasadę stopniowego napięcia – zatem zaczęcia kampanii od komunikatu, jaki ciekawi, wabi swoją tajemniczością. Następne reklamy muszą być logicznym rozwinięciem pierwszego, aż do końcowego komunikatu będącego rozwiązaniem sekretu.


polska
Source: pixabay.com


Obecnie technika przynosi wprost bezgraniczne możliwości kreacji reklamy typu outdoor. Outdoor, w dzisiejszych czasach, to już nie jedynie zwyczajne billboardy Katowice z zadrukowaną ofertą.




Pojawiły się na przykład trójwymiarowe, lub „wystające” poza billboard elementy (2 czy 3D) albo nadruki typu day&night (widoczne w nocy jak też w przeciągu dnia), zaś dzięki cyfrowym mediom bądź projektorom mamy możliwość wyświetlenia reklamy na budynkach, deptaku, oraz na pochmurnym niebie. Aktualnie billboardy Gdynia można ujrzeć wszędzie- sprawdź tutaj.